Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Betaling

På www.fleurie.dk modtager vi følgende betalingsmidler:

Dankort, Visa/Dankort, Visa Elektron, Mastercard og MobilePay.

Beløbet trækkes først efter levering af det bestilte.

Alle de viste priser på www.fleurie.dk er inklusive moms. Et evt. kortgebyr der er forbundet med dit køb, afholder vi.

Fragtpriser og forsendelse.

Vi levere din bestilling med egen chauffør til kr. 65,- i postnumre:

6000 Kolding

6091 Bjert

Vi levere din bestilling med egen chauffør til kr. 85,- i postnumre:

6051 Alminde

6052 Viuf

6064 Jordrup

6092 Sdr. Stenderup

6093 Sjølund

6094 Hejls

6580 Vamdrup

6640 Lunderskov

For levering til andre dele af Danmark har vi lavet et samarbejde med flere forskellige blomsterbutikker hvor vi kan stå inde for deres arbejde og kvalitet. Kontakt os i butikken for nærmere aftale.

Bestilling generelt

Bestillinger til levering samme dag, skal afgives inden kl. 12.00 på hverdage og inden kl. 10.00 om lørdagen. Vi leverer ikke om søndagen og på helligdage.

Alle kunder modtager ved internetkøb en bekræftelse både på skærmen og via e-mail på, at ordren er modtaget.

Bestilling til begravelse

Ved levering til begravelse skal tidspunkt på dagen altid oplyses.

Bestilling af bårebuketter afgives senest dagen før inden kl. 14.00. Finder begravelsen sted en mandag, skal bestillingen afgives senest lørdag kl. 10.00.

Bestilling af kranse og båredekorationer afgives senest dagen før inden kl. 12.00. Finder begravelsen sted en mandag, skal bestillingen afgives senest fredag kl. 12.00.

Bestilling af kistepynt afgives senest 2 dage før inden kl. 12.00. Finder begravelsen sted en mandag, skal bestillingen afgives senest fredag kl. 12.00.

Hvis modtageren ikke er hjemme

Hvis du har givet os mulighed for at vi kan sætte bestillingen ved døren, gøres dette.

Vi kan dog ikke erstatte evt. bortkomne bestillinger.

Der kan forekomme situationer hvor vi ikke sætter bestillingen udenfor døren, hvis vi vurderer at det ikke er forsvarligt at efterlade bestillingen på adressen. Det kan også gøre sig gældende på dage med meget høje dagtemperaturer, manglende skyggeforhold, eller ved lave dagtemperaturer. Hele bestillingen tages med tilbage til butikken, og der afleveres et kort i postkassen, hvor modtageren anmodes om at afhente bestillingen snarest muligt i butikken.

Er bestillingen til en etageejendom, eller anden ejendom, hvor det ikke er muligt at komme ind i opgangen, tages bestillingen med tilbage til butikken. Er det ikke muligt at aflevere et kort (pga. aflåst hoveddør til trappeopgangen eller manglende navn på postkasse) forsøges modtager eller afsender kontaktet pr. telefon.

For alle bestillinger

Vi garanterer, at din blomsterhilsen er frisk ved modtagelsen, at udbringning sker på den ønskede dag, og at værdien af din bestilling svarer til det bestilte.

Levering på bestemte tidspunkter af dagen kan ikke loves, men vi gør selvfølgelig alt hvad vi kan, for at opfylde dine ønsker. Normalt leverer vi din bestilling inden for almindelig butiksåbningstid, men inden k.l 18.00, hvis ikke andet er ønsket på bestillingen. Alle leveringer til firmaadresser forsøges leveret inden kl. 16.00.

Vi gør opmærksom på, at der på dage med ekstra mange leveringer, kan forekomme uregelmæssigheder omkring leveringstidspunktet. Det kan eksempelvis være Mors Dag, Valentins Dag, omkring Påske eller på dage med mange begravelser. Uregelmæssigheder kan også forekomme på dage med ekstreme vejrforhold.

Bemærk
Eventuelle reklamationer skal ske direkte til butikken og skal finde sted senest første hverdag efter leveringsdagen. Vurderingen vil i alle tilfælde bero på varens art og naturlige holdbarhed.

Ifølge Forbrugeraftalelovens § 17, stk. 2, nr. 1 jf. § 9, stk. 2, nr. 1, er der ikke fortrydelsesret på køb af varer til husholdningens løbende forbrug, herunder vin, chokolade, specialiteter og blomster.

Betingelser for levering gælder som beskrevet ovenfor.

Oplysning om klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby.

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.
Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr.

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores E-mailadresse: info@fleurie.dk.

Start typing and press Enter to search

Kurv

Ingen varer i kurven.